TRANSPARENȚĂ
Crearea unui sistem de măsurare a satisfacției cetățeanului față de activitatea Administrației Publice Locale, pentru toate serviciile publice livrate direct sau prin terți.
AUTOMATIZARE
Informatizarea tuturor serviciilor publice locale într-un sistem integrat de tip CRM în relația cu cetățeanul, ca principal consumator de servicii publice și de tip ERP (Planificarea Resurselor Entitaţii administrative) în privința fluxurilor interne de documente, informații și resurse financiare.
BUGETARE PARTICIPATIVĂ
Construirea unui buget multianual și participativ, prin consultarea permanentă a cetățenilor. Cel puțin 20% din bugetul local va fi investit conform preferinţelor cetăţenilor. Va rezulta crearea unei platforme online prin care cetățenii să poată interacționa rapid cu autoritățile publice locale și cu celelalte instituții publice, se va reduce birocrația prin introducerea Ghișeului Unic, se va realiza un portal în care toate cheltuielile efectuate de primărie vor putea fi accesate online, vom dezvolta politici de prevenție a corupției în instituțiile publice în conformitate cu Strategia Națională Anticorupție, vom introducere standarde de bune practici în ceea ce privește modul de a interacționa și a comunica în relația angajați din administraţia publică-cetăţeni.